水上樂園
水上樂園 香港海洋公園

哈囉喂屍房菜及主題彩繪

哈囉喂屍房菜及主題彩繪

今個萬聖節,海洋公園推出多款期間限定的創新「屍房菜」,等你食飽再上路!爐炭燒的套餐主菜「海鮮炒金邊粉」及「炭燒牛柳伴鴨肝配香草牛油」分別以恐怖稻草人及急凍人腦為造型,為你呈獻百般滋味!冰極餐廳的「南瓜未來植物肉醬配鮮蝦薄餅」及「美式燒烤醬排骨配意式鮮茄雜菜腐皮卷」用料十足,配以血紅眼珠及骷髏骨賣相,讓你食到唔敢眨眼!水都餅店及灣景餐廳多款甜品以鬼怪、南瓜和棺材為主題,未食已讓人大呼過癮!另外不要錯過加入針筒裝飾的怪誕雞尾酒「不甘是藥」,一杯落肚即幫你壯膽!園內小食亭亦特備「五臟六腑」、「孟婆梳打水」及「鬼馬荷蘭水」等小食和特飲,要親自試過先知鬼咁滋味!

另外,嚟「哈囉喂全園祭」參加派對,梗係要扮到鬼火咁靚!專業化妝師將在海濱小賣站坐鎮,為貪靚的你提供「面部彩繪服務」,不論加添可愛小南瓜圖案抑或驚嚇血痕look,都由你話事!預備好萬聖節造型上陣,包保你全日條條大路通陰間!